V Simpósio Internacional de Entomologia – UFV – 2015

simposio-vicosa

A quinta edição do Simpósio [Internacional] de Entomologia foi realizada em Agosto de 2015, no campus da Universidade Federal de Viçosa, em Viçosa, Minas Gerais. O simpósio foi voltado a alunos, de graduação e pós-graduação, profissionais de IES e empresas, bem como toda a comunidade. Leia mais

Trabalhos apresentados

Susceptibility of africanized honey bee Apis mellifera to pesticides commonly sprayed on melon fields in Brazil.

Locomotory responses of Neotropical brown stink bugs Euschistus heros under sublethal exposure to imidacloprid.

Potential use of lambda-cyhalothrin and thiamethoxam in control of Brazilian populations of Sitophilus zeamais.

Unexpected muscles in salivary glands ultrastructure of Euschistus heros (Pentatomidae): a role in saliva secretion?

Anais do evento: proceedings-2015

Fotos do evento:

ryan-simposio-ufv

Ryan Aguiar apresentando seu trabalho “Cross resistance between deltamethrin and indoxacarb insecticides in Brazilian populations of Aedes aegypti.”