Selection for voluntary internship

The BraIN & Phy laboratory team is pleased to announce that we have open positions for undergraduate students.

The laboratory has a line of research involving target (insect pests) and non-target organisms (predators, pollinators and secondary pests), contributing to the understanding of the physiological basis of the actions of pesticides and other pollutants in terrestrial and aquatic insects.

Candidates must be interested in the aforementioned research area, in addition to the interest for Entomology and Ecology.

Specific requirements:

• Have a genuine interest in the research lines;
  • Have two days of the week with the morning or afternoon free;

Interested parties must complete the online form through the link.
The deadline for registration is March 25.
If you have any questions, please contact our student Maria Júlia Corrêa (correamjm.39@gmail.com) who is responsible for the application process.

Join our team and let’s enter the insect world.

Seleção para estágio voluntário

A equipe do laboratório BraIN & Phy tem o prazer de anunciar que temos vagas abertas para estudantes de graduação.

O laboratório possui uma linha de pesquisa envolvendo organismos-alvo (insetos pragas) e organismos não-alvo (predadores, polinizadores e pragas secundárias), contribuindo para o entendimento da base fisiológica das ações de pesticidas e outros poluentes em insetos terrestres e aquáticos.

Os candidatos devem estar interessados na área de pesquisa mencionada, além do interesse em Entomologia e Ecologia.

Requisitos específicos:

• Ter um interesse genuíno nas linhas de pesquisa;
  • Ter dois dias da semana com a manhã ou a tarde livres.

Os interessados devem preencher o formulário online através do link.
O prazo para inscrição é até 25 de março.
Se você tiver alguma dúvida, entre em contato com nossa aluna Maria Júlia Corrêa (correamjm.39@gmail.com), responsável pelo processo de inscrição.

Junte-se à nossa equipe e vamos entrar no mundo dos insetos.